Klacht POSTNL: Brievenbuspost verdwijnt

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 369385
Gebruiker
Veldhoven
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Brievenbuspost wordt niet meer bezorgd.
Alles wat met een postzegel verstuurd is via PostNL komt bij mij niet meer aan. Of post wel of niet in de app staat, het komt niet aan als het geen track en trace heeft.
Inmiddels gaat het al om ca 5 envelopjes waarvan ik het weet, maar het zijn er zeer waarschijnlijk wel meer.

PostNL biedt 100x excuses aan via Twitter, maar dat is het dan.

Ik kan nu niks meer naar mijn adres laten verzenden, tenzij het hogere verzendkosten heeft voor track en trace.

De oplossing

Ik wil dat er wordt uitgezocht waar mijn post blijft. En als dat niet mogelijk is een sterretje bij mijn adres waar extra goed op gelet wordt dat post wordt bezorgd.
Ik heb weinig alternatief met zo'n monopoly bedrijf.

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een helemaal geen reguliere post meer ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Van welke afzenders had u post verwacht?
    - Op welke datum is deze post verstuurd?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik vind het kwalijk dat u deze enveloppen tot op heden niet heeft ontvangen. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er omtrent deze enveloppen reeds een klacht is opgemaakt. Briefpost is echter niet te traceren. U heeft om deze reden hier ook geen verder bericht over ontvangen. Uw klacht is besproken om de bezorging op uw adres en in dit postcodegebied extra in de gaten te laten houden. Ik kan echter niet voor u achterhalen wat er precies mis is gegaan. Verder onderzoek is niet mogelijk.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Veldhoven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing, want brievenbuspost is niet te traceren, zegt PostNL. Dat betekent dat mijn post nooit meer gevonden gaat worden en het in het vervolg ook makkelijk kwijt kan raken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen