Klacht POSTNL: Brievenbuspost wordt helemaal niet bezorgd terwijl in de postnl app deze post wel zichtbaar is

J.M.M. Geurts

Op de website staat aangegeven dat brievenbuspost die zonder track&trace verzonden wordt voor hen niet traceerbaas is en dus geen zin heeft een klacht hierover in te dienen.
Dit is schandalig. Ik zie in de PostNL app dat er post naar me onderweg is. 50% van deze post komt echter helemaal niet aan!

Ik wil dat mijn post gewoon bezorgd wordt! Hier betaald een verzender voor en ik wil gewoon post ontvangen.

Geachte heer/mevrouw Geurts,

Uit uw bericht begrijp ik dat u regelmatig post niet ontvangt, terwijl deze post wel gewoon in de app verschijnt. Dit is uiteraard niet de bedoeling en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Het is uiteraard niet zo dat het geen zin heeft om geen klacht in te dienen over niet ontvangen post. Dit zou ik dan ook nog graag voor u willen doen. Kunt u in de app zien van welke afzenders u precies post mist? Wanneer hadden deze zendingen bij u afgeleverd moeten worden? Als u de melding in de app ziet staan en u de post na 4 werkdagen nog niet hebt ontvangen, dan registreer ik graag uw klacht.