Opgelost door POSTNL: brievenbuspost wordt niet bezorgd,

sad Opgelost
C.J.M. Krens-Jakobs

al weken verdwijnt er brievenbuspost, terwijl ik via de post app bericht krijgt "dat er post onderweg is" . Zoals Bankgiroloterij, VPRO gids Consumentengids etc. Ook van buurtgenoten (bezuidenhout Den Haag) hoor ik dezelfde klachten.

betere postbezorgers die betrouwbaar zijn.
het is afwachten, in het afgelopen half jaar is dit meerdere keren voor gekomen. Het gaat dan een paar weken goed en dan gebeurt hetzelfde weer. Ik wil mijn post gewoon overdag bezorgd krijgen, zodat ik een klacht kan indienen als de toegezegde post niet bezorgd is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over post die niet wordt geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het zeer vervelend is als de post niet aankomt. Uw klacht heb ik doorgezonden naar het verantwoordelijke depot zodat dit besproken kan worden met de bezorger en er gecontroleerd kan worden of er meer klachten hierover zijn in uw postcode gebied. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservic