Opgelost door POSTNL: brievenbuspost wordt niet bezorgd,

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 545017
Gebruiker
C.J.M. Krens-Jakobs
Datum
1 reactie

Details

Klacht

al weken verdwijnt er brievenbuspost, terwijl ik via de post app bericht krijgt "dat er post onderweg is" . Zoals Bankgiroloterij, VPRO gids Consumentengids etc. Ook van buurtgenoten (bezuidenhout Den Haag) hoor ik dezelfde klachten.

Gewenste oplossing

betere postbezorgers die betrouwbaar zijn.
Geboden oplossing
het is afwachten, in het afgelopen half jaar is dit meerdere keren voor gekomen. Het gaat dan een paar weken goed en dan gebeurt hetzelfde weer. Ik wil mijn post gewoon overdag bezorgd krijgen, zodat ik een klacht kan indienen als de toegezegde post niet bezorgd is.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over post die niet wordt geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het zeer vervelend is als de post niet aankomt. Uw klacht heb ik doorgezonden naar het verantwoordelijke depot zodat dit besproken kan worden met de bezorger en er gecontroleerd kan worden of er meer klachten hierover zijn in uw postcode gebied. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservic

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen