Klacht POSTNL: Brievenbuspost wordt niet meer bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 285239
Gebruiker
Kweenie59
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Sinds oktober van dit jaar diverse minimaal 4 (brievenbus)pakketjes niet ontvangen.

De oplossing

Brievenbuspost kan niet zo maar niet meer aankomen
Tekst en uitleg plus schadeloosstelling, rekeningen zijn aanwezig

9 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vermin,

    Uit uw bericht begrijp ik dat er tot viermaal toe een brievenbuspakketje niet bij u is aangeboden. Ik kan me goed voorstellen dat u hierover contact met ons opneemt.

    Brievenbuspakketjes krijgen vaak minder scans dan een pakket en zijn daardoor minder goed te volgen. Mocht u menen de pakketjes niet ontvangen te hebben dan kunt u het beste contact opnemen met de afzenders. Deze kunnen eventueel een melding bij ons maken en u een oplossing bieden.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL
  2. Auteur
    Kweenie59
    Datum
    Het vervelende is is dat de afzender totaal geen moeite doet om erachter te komen wat er aan de hand is en waar het pakketje gebleven is. Heeft zijn geld binnen en vind het niet nodig om enige moeite te doen om erachter te komen waar het pakje gebleven is.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vermin,

    Bedankt voor uw reactie. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u met de afzender niet tot een passende oplossing kunt komen. Heeft u in de tussentijd al meer duidelijkheid gekregen over uw brievenbuspakketjes?

    Zou u aan kunnen geven of de pakketjes ook met een track & trace code verstuurd zijn? Zo ja, zou u deze codes dan als reactie op dit bericht mee willen sturen? Aan de hand van die codes kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vermin,


    Uit uw bericht begrijp ik dat er vier pakketjes niet zijn aangekomen in korte tijd. Hierover het volgende.

    Omdat de pakketjes zonder trackingcodes en onverzekerd zijn verstuurd, heb ik niet de mogelijkheid om een onderzoek op te starten. Dit kan alleen op verzoek van de afzender. Ik kan wel een klacht voor u registeren hierover. Hiervoor heb ik de volgende informatie van u nodig: weet u zeker dat wij de bezorger zijn van deze zendingen en niet een andere postorganisatie? Wanneer had u deze pakketjes verwacht? En is de afzender van deze pakketjes?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.


    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    PostNL
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vermin,

    Uit uw bericht begrijp ik dat de zendingen alsnog bij u zijn binnen gekomen.

    Dit is erg fijn en goed om te horen. Zijn er nog meer zendingen die u verwacht uit het buitenland? U kunt ook voor deze zendingen het beste contact opnemen met de afzender. Ik hoop dat het snel opgelost zal zijn.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

  6. Auteur
    Kweenie59
    Datum
  7. Auteur
    Kweenie59
    Datum
  8. Auteur
    Kweenie59
    Datum
    Nog steeds problemen met bezorgen=niet
    Krijg het gevoel dat dit niet serieus wordt opgenomen.
  9. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kweenie59
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen