Klacht POSTNL: brievenbuszending niet ontvangen

asirks

Wederom een brievenbuszending aan mij geadresseerd, niet ontvangen. Verpakt in een plastic zak en goed en duidelijk geadresseerd, passend voor brievenbus. Daarbij ook slecht getrainde medewerkers van post.nl punten. Deze had voor hetzelfde geld kunnen adviseren het als brievenbuspakket te laten versturen, maar heeft dat niet gedaan. Verder had ze ook geen advies over de manier van verpakken o.i.d. Een gelijksoortige zending die dezelfde dag verstuurd is, heb ik wel in goede orde ontvangen.

De zending is verstuurd bij supermarkt Hoogvliet aan de Oude Wal in Hoogvliet. En na een week nog steeds niet aangekomen.

Alsnog mijn zending in goede orde ontvangen.

Dat er op een fatsoenlijke manier ook de niet track & trace pakketjes aankomen en/of getraceerd kunnen worden.

Betere informatie van post.nl medewerkers, zodat ze goed en gedegen advies kunnen geven over (brievenbus)zendingen.

Geachte mevrouw Sirks,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw poststuk niet is aangekomen en dat dit al meerdere keren is voorgekomen. Daarnaast bent u van mening niet voldoende geïnformeerd te zijn door onze medewerkers. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is en wil hier dan ook mijn welgemeende excuses voor aanbieden.

In mijn systeem zie ik dat u hier een klacht over heeft ingediend via onze chat. Helaas kan ik verder niets meer doen, omdat onderzoek naar briefpost niet mogelijk is. Deze klacht zal besproken worden met de bezorger, zodat dit niet weer voorkomt. Mocht het onverhoopt wel weer voorkomen, dan verzoek ik u om dit gelijk weer te melden.

Mijn excuses dat u/de afzender niet goed geïnformeerd bent door het personeel bij het postkantoor, echter zijn zij niet verantwoordelijk voor de verzendwijze of de manier van verpakken. Uiteraard zijn zij vrij om u/de afzender te informeren, maar verantwoordelijkheid voor de manier van verzenden ligt uiteindelijk bij de afzender zelf. Het is in ieder geval niet aan te raden om pakjes te verpakken in een plastic zak, omdat dit eenvoudig scheurt, waardoor de inhoud los kan raken en het poststuk vermist raakt. De afzender kan eventueel contact opnemen om na te vragen of de inhoud is gevonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Wilma
    asirks
    klacht niet opgelost. En kwijtraken van brievenbuspost schijnt 'erbij' te horen volgens postnl