Klacht POSTNL: Brievenpost komt niet aan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 400892
Gebruiker
Suziiie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Brievenpost komt niet aan, terwijl ik de post letterlijk in de app kan lezen.

De oplossing

Ik wil mijn post alsnog SPOEDIG ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Van welke afzender(s) mist u post?
    - Heeft u inmiddels bepaalde stukken van de bijgevoegde foto al ontvangen?
    - Uw e-mail adres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht over onze postbezorging. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden.

    U heeft aangegeven dat meerdere poststukken niet bij u zijn bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is.

    Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dat wel mogelijk.

    Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

    MochIk ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
    t er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Suziiie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze kunnen er NIKS aan doen. Gewoon pech dat je post niet krijgt. Het postzegeltarief gaat omhoog, maar de service is dramatisch slecht!!! Ik zie in de App leuke handgeschreven post, maar heb deze nooit ontvangen. In januari rond onze trouwdag en momenteel na een aankondiging dat we ouders worden. Mensen nemen moeite om een kaart te kopen, te schrijven, een postzegel te kopen en de kaart te versturen. En die moeite blijkt allemaal voor niks. SCHANDALIG! Uit buurtonderzoek blijkt dat veel buurtbewoners poststukken niet ontvangen. WAAR blijft deze post? Wordt het uiteindelijk vernietigd? Belandt het in een sloot? Het moet toch ERGENS blijven? Graag ontvang ik een persoonlijke reactie met iets meer inlevingsvermogen van Post NL ipv een standaard reactie zonder naam.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen