Opgelost door POSTNL: Brievenpost wordt al enkele weken niet bezorgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 642781
Gebruiker
ZouteBoon#587
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Post wordt al enkele weken niet bezorgd. Inmiddels heb ik een aantal kaarten niet ontvangen, waaronder een rouwkaart. Tevens zijn er twee pinpassen en pincodes niet afgeleverd (waar ik overigens voor moet betalen). Voor de zekerheid de app van PostNL geïnstalleerd om te kijken welke post ik moet ontvangen. Echter moet PostNL een code opsturen op deze functie te activeren, ook deze is niet aangekomen. Wel heeft PostNL een pakket van de ikea afgeleverd. Wanneer ik contact opneem met PostNL wordt mij verteld dat ze alleen een melding kunnen maken. Inmiddels zijn er 5 meldingen gemaakt maar ik kan niemand spreken die mij verder kan helpen! Mijn geduld raakt op en ik wil dat dit probleem opgelost wordt!!!

Graag hoor ik van jullie!

Gewenste oplossing

Ik wil graag contact met iemand die mij kan helpen. Bovenal wil ik dat ze de post gaan bezorgen!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat het al langere tijd niet goed gaat met postbezorging op uw adres. Ik kan me voorstellen dat dit een hele nare situatie is en dat u zich hier heel erg zorgen over maakt, zeker als het om belangrijke bankpost en een rouwkaart gaat. Ik heb een klacht voor u gerapporteerd. Omdat briefpost niet te traceren is kan ik niet voor u achterhalen wat er precies mis is gegaan, om deze reden zal u ook geen terugkoppeling over deze klacht ontvangen. Deze melding wordt opgepakt door de leidinggevende op het depot en zie zal dit bespreken en de postbezorging op uw adres en dit postcodegebied extra in de gaten houden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen