Opgelost door POSTNL: Brievenpost wordt al enkele weken niet bezorgd
Details
Klacht
Post wordt al enkele weken niet bezorgd. Inmiddels heb ik een aantal kaarten niet ontvangen, waaronder een rouwkaart. Tevens zijn er twee pinpassen en pincodes niet afgeleverd (waar ik overigens voor moet betalen). Voor de zekerheid de app van PostNL geïnstalleerd om te kijken welke post ik moet ontvangen. Echter moet PostNL een code opsturen op deze functie te activeren, ook deze is niet aangekomen. Wel heeft PostNL een pakket van de ikea afgeleverd. Wanneer ik contact opneem met PostNL wordt mij verteld dat ze alleen een melding kunnen maken. Inmiddels zijn er 5 meldingen gemaakt maar ik kan niemand spreken die mij verder kan helpen! Mijn geduld raakt op en ik wil dat dit probleem opgelost wordt!!!Graag hoor ik van jullie!
Gewenste oplossing
Ik wil graag contact met iemand die mij kan helpen. Bovenal wil ik dat ze de post gaan bezorgen!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.