Klacht POSTNL: buitenlandse post

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 343808
Gebruiker
C kRUL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik krijg een bericht dat mijn pakketten bij postnl inklaren douane maar ze zeggen niet wat voor pakketen het zijnheb ik per brief d fakturen gestuurd naar Postnl.nl-pakketten- Benelux b.v afdeling-inklaring postbus 7000+2510NC Den Haag krijk ik de brief terug ongeldig /incompleet adres terwijl die mij debrief stuurde dat ik een pakket uit buitenland ontvangen had maar ze niet genoeg informatie hadden

De oplossing

dat ze een beter uit leggen waar het uit bestaat ik heb 3 zendingen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Krul,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het Bericht van Aankomst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een bericht van aankomst wordt verstuurd aan de geadresseerde die op het pakket vermeld staat. Wanneer u niet kunt achterhalen wat de inhoud van het pakket is, dan kunt u dit op het Bericht van Aankomst vermelden en deze terugsturen naar:

    PostNL Sorteercentrum Internationale Pakketten
    Afdeling Inklaring
    Antwoordnummer 46336
    1060 VD Amsterdam

    Een postzegel plakken is niet nodig. U kunt het antwoordformulier en eventuele bijlagen ook digitaal opsturen. Graag mailen naar bva-imec@postnl.nl o.v.v. uw kenmerk/ binnenlandse referentie. U ontvangt direct per e-mail de bevestiging van het digitaal ontvangen bericht van aankomst. Uw pakket zal gemiddeld na 2-4 werkdagen vanaf verwerking van uw informatie worden bezorgd. Op postnl.nl ziet u of uw teruggestuurd formulier inmiddels is verwerkt als uw pakket de scan 'Bericht van Aankomst retour gezonden' heeft gekregen. Heeft u het bericht van aankomst digitaal teruggestuurd dan ontvangt u een ontvangstbevestiging per e-mail en wordt er geen scan gemaakt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C kRUL
Datum
Uiteindelijke oplossing
een week geleden een brief naar het adres gestuurd wat ik van jullie op kreeg geen resultaat dus als jullie weer eens een keer die klacht indient ik heb veel klachten na gekeken ze reageren op de meeste klachten helemaal niet postnl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen