Klacht POSTNL: Buitenlandse zending komt niet door

Klachtnummer
# 406908
Gebruiker
Mark
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Ik verwacht een pakketje uit Bulgarije en kan via de door verzender aangeleverde Track & Trace code de volgende status ophalen:


NETHERLANDS, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Hold item at point of delivery (Inb), Reason : Incorrect Address, Measure : Item held; waiting for further action/information

Het tracking nummer van Bulgarian post is: RI285361303BG

Er lijken problemen te zijn met het adres, mogelijk door een verkeerder provincie. Hoe kunnen we dit oplossen?

Mvg,

Mark

De oplossing

Pakket bezorgen bij afhaalpunt in de buurt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u dit pakket graag snel ontvangt. Helaas is er inderdaad een probleem met het adres of verzendlabel. Helaas kunnen wij dit in contact met de geadresseerde niet oplossen. Ik raad u daarom aan om contact met de afzender op te nemen. Zij kunnen via hun postorganisatie een onderzoek opstarten, mogelijk kan het adres op die manier hersteld worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?