Klacht POSTNL: Buitenlandse zending komt niet door

Mark

Hallo,

Ik verwacht een pakketje uit Bulgarije en kan via de door verzender aangeleverde Track & Trace code de volgende status ophalen:

NETHERLANDS, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Hold item at point of delivery (Inb), Reason : Incorrect Address, Measure : Item held; waiting for further action/information

Het tracking nummer van Bulgarian post is: RI285361303BG

Er lijken problemen te zijn met het adres, mogelijk door een verkeerder provincie. Hoe kunnen we dit oplossen?

Mvg,

Mark

Pakket bezorgen bij afhaalpunt in de buurt.

Ik snap dat u dit pakket graag snel ontvangt. Helaas is er inderdaad een probleem met het adres of verzendlabel. Helaas kunnen wij dit in contact met de geadresseerde niet oplossen. Ik raad u daarom aan om contact met de afzender op te nemen. Zij kunnen via hun postorganisatie een onderzoek opstarten, mogelijk kan het adres op die manier hersteld worden.