Klacht POSTNL: Bureaucratie

yampe

Goedendag,
Ik heb via ebay iets gekocht in bangkok en door verkoper verzonden met thailandpost track en trace cp038122114th .
met het volgen van de post bleek dat afzender het adres (waarschijnlijk) door de taalbariere niet goed had vermeld.
Ik heb naar aanleiding van deze opmerking telefonisch contact opgenomen om het goede adres door te geven dat kon na vermelding van mijn track en trace van thailandpost met vermelding van de inhoud.
De telefoonniste zei al dat het makkelijkste is om het pakket te retourneren met dit gegeven ben ik met regelmaat twee weken aan het bellen geweest en ja hoor waarom makkelijk doen als de weg van de meeste weerstand gewoon terug sturen is.
dat gaat dus vandaag gebeuren zo is beslist.

En de volgende klacht zal waarshijnlijk zijn : klacht omdat jullie niks met een klacht doen of trachten op te lossen aldus de verwoording/ conclusie van de telefoonniste

pakket ontvangen

Geachte heer Curré
    Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer u lange tijd geen duidelijkheid heeft omtrent de door u te ontvangen zending. Excuses voor het ongemak. Volgens mijn gegevens is het alsnog gelukt om uw adres aan te passen en heeft u op 7 december 2013 uw zending ontvangen. Met vriendelijke groet, Wietske