Klacht POSTNL: Bureaucratisch houding resulteert in geen pakket maar wel 60 euro armer.

Benniepennie

Buiten mijn schuld weet ik pas na een maand dat mijn pakketje uit Frankrijk via Post.nl bij mij afgeleverd had moeten worden. Dat Post.nl dat gedaan zou hebben staat in hun tracktrace overzicht maar het is een leugen. Het pakket is nooit bezorgd. Post.nl stelt alleen binnen een week na verzend een onderzoek is dus men kan niks doen. Hun voorwaarden zijn dus extreem onredelijk en klantonvriendelijk.
Opeens kan ik na het gesprek ook geen evaluatie doen ondanks dat ik aangaf dat wel te willen. Kennelijk willen ze toch niet zo graag hun service verbeteren. Dus een liegende bezorger en een star bedrijf. Waardeloos, neem een andere verzender, Post.nl laat je in de kou staan.

Dat ze gaan onderzoeken hoe het kan dat hun eigen bezorger zegt dat hij het afgeleverd heeft terwijl dat niet zo is. Dat mijn pakket alsnog afgeleverd worden (en dat ze zich moeten schamen voor hun desinteresse, matige organisatie en onwelwillendheid.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het erg vervelend dat u uw pakket met verzendcode LL001795069FR nog niet heeft ontvangen.
    Helaas heb ik niet kunnen achterhalen waar het pakket momenteel is. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen.

Benniepennie
Een kastje-naar-de muur “oplossing”. Post.nl heeft een belachelijk beleid dat na een week een onderzoek niet meer zou kunnen. I.p.v. een liegende bezorger op te sporen flikkert Post.nl het probleem weer terug naar mij, Post.nl liegt als ze zegt dat het afgeleverd is; ik heb NIKS! Wat een brutaliteit en onvriendelijkheid dat af te wentelen op een klant. Zoek die bezorger op en confronteer hem of haar. Die persoon is het probleem, NIET de afzender, die heeft alles correct gedaan, POST.NL NIET. NEEM JE VERANTWOORDELIJKHEID!!!,