Klacht POSTNL: BUREN BEZORGEN

FM96

Onlangs is mijn pakketje bezorgd bij een van mijn buren! Zij hebben mijn pakketje open gemaakt en deden de deur niet open. Waarna na 10x aanbellen ze zeiden niet gezien te hebben voor wie het was dus hebben ze het open gemaakt. Hier ben ik erg boos om geworden mede omdat ik eigenlijk nooit wil dat mijn pakketten bij de buren wordt afgeleverd dit heb ik ook aangegeven!! Zo raak ik mijn pakketten kwijt en word mijn privacy ook nog eens blootgesteld!! Dit kan echt niet POSTNL ! Hier wil ik echt een klacht van indienen.

Optie voor niet bij buren afleveren.

Geachte heer mevrouw Artan,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat uw pakket bij uw buren is bezorgd en open gemaakt is. Ik reageer graag op uw bericht.

Ik begrijp dat het pakket verkeerd is bezorgd of bij uw buren is geleverd omdat u niet thuis was. Dit is uiteraard zeer spijtig. Aan de hand van uw gegevens zie ik dat u vandaag een klacht heeft ingediend en dat u bent hierbij geïnformeerd over de situatie.
    In de toekomst adviseer ik u om te kiezen voor de “alleen op huisadres” optie. Dit kunt u aangeven bij de verzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, of als u niet binnen 7 werkdagen een reactie heeft gekregen, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nathan