Opgelost door POSTNL: Cadeau Bol.com via track en trace niet binnen en men zegt wel bij adres geweest terwijl dat niet zo was

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 50438
Gebruiker
Wiljan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren om 20.00 uur een cadeau bij Bol.com gekocht. Volgens de slogan zou een pakket voor zondag 21.00 uur besteld er binnen 24 uur zijn. Via Track en Trace gevolgd. Hele dag was er iemand thuis en de bel doet het gewoon. Staat er in de status dat er onder het eten, terwijl iedereen thuis was en er geen radio of tv aanstond iemand is geweest. Dit is echt niet waar en onmogelijk. Bij Bol is de reaktie dat het wel eens langer kan duren: hoezo? en bij Postnl kun je niet eens contact hebben. Waarom zegt men dan niet gewoon dat het druk is en er geen binnen 24 uur service mogelijk is? Of kies een andere bezorger, want deze meldt onterecht te zijn langsgweest en dat er niemand thuis zou zijn. Daar schieten we allemaal niks mee op....

De oplossing

Bevestiging dat de bezorger niet aangebeld heeft/is langs geweest. Dit suggereert dat ik in de fout ben en er echt alles aan heb gedaan om het verlangde produkt in ontvangst te nemen gedurende de gehele dag!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte familie Derks,Zoals telefonisch besproken, laat ik u hierbij weten dat ik een klacht heb aangemaakt voor de chauffeur, voor het niet aanbellen en voor het niet achterlaten van een kennisgeving.Nogmaals mijn excuses!Met vriendelijke groet,
    Hilda
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Wiljan
    Datum
    Per saldo dus niet op tijd geleverd maar wel excuses en verbeteraktie opgezet. Kortom: niet 100% vertrouwen dat een Bol.com produkt binnen 24 uur in huis is, zolang het proces niet waterdicht is, jammer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wiljan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen