Klacht POSTNL: Cadeau tijdens bezorging stuk gegaan.

Blankers4

Ik heb onlangs al een keer een klacht ingediend maar vanwege het ontbreken van een track en trace code konden ze niets voor mij betekenen.
Daarom nogmaals en nu wel met track en trace code, ik heb op 4-5-2020 een beeld van een schaap naar mijn moeder gestuurd in een verzorgingstehuis voor moederdag.
dit heb ik zelf in een kartonnen doos verpakt en van te voren ingewikkeld in bubbeltjes plastic en alles opgevuld met lucht kussentjes.
Maar helaas is het daar aangekomen en was er een stuk afgebroken.
Mijn moeder zit al 9 weken daar opgesloten omdat ze geen bezoek mag ontvangen maar net voor deze periode heeft ze dat beeld in een tuincentrum gezien, en heb ik dat op een later tijdstip voor haar gekocht.
Helaas heb ik dat niet kunnen brengen vanwege het corona virus, en heb ik alle vertrouwen gehad in post NL.
Helaas bleek dat te voorbarig.
Mijn moeder is al aardig op leeftijd en voor hetzelfde geld is dit haar laatste verjaardag, toen ik haar belde van het beeld komt eraan was ze blij als een klein kind, de teleurstelling was des te groter toen het daar kapot bezorgd werd.
Ik heb er best wel begrip dat er een keer iets mis gaat maar vind dit verschrikkelijk.
Het betreft track en trace code 3SKAB A010043067

Een excuus lijkt me wel op zijn plaats.
En ik zou graag in ieder geval het beeld vergoed willen zien.
kosten a euro 34,95

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket beschadigd is aangekomen bij uw moeder. Ik begrijp dat uw moeder en u hier beide ontzettend teleurgesteld over zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de status van uw zending bekeken. Een standaard pakket met Track & Trace is niet verzekerd tegen schade of vermissing. Een onderzoek opstarten is in deze situatie helaas niet mogelijk en tot mijn spijt kan ik hierdoor in de vorm van een vergoeding helaas niets voor u betekenen. Ik heb over deze situatie wel een klacht geregistreerd om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen en onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Het spijt me dat ik verder geen actie voor u kan ondernemen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Blankers4
ze trekken hun handen er gewoon vanaf, en nemen geen verantwoording. zoiets heet machtsmisbruik, in een tijd als deze is het blijkbaar niet mogelijk om een cadeau onbeschadigd naar je moeder te sturen, in een verzorgingshuis. Wel kosten vragen voor de verzending, ze moeten zich schamen. Ik heb hier geen woorden voor.