Opgelost door POSTNL: Cadeautje is nog steeds niet geleverd. Al 2 dagen onderweg.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 514853
Gebruiker
B. Groenevelt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandag 25 januari een envelop, A4 formaat, met track en trace afgegeven bij Primera. 26 januari bericht dat het bezorgd zou worden. Om 18.00 uur iets verlaat tot 22.00 uur. Niets. Vandaag weer opnieuw. Het is nu 16.00 uur geweest en nog niets. Kleindochter is jarig. Kunnen jullie Basse niet vinden? Ligt onder Giethoorn.

De oplossing

Dat het vandaag wordt bezorgd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Groenevelt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zojuist bezorgd!!!!!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen