Opgelost door POSTNL: cd uit envelop verdwenen

J.J.M. van den Hoven-scholten

Ik had een cd besteld per mail. Op vrijdag 6 november kreeg ik de bubbeltjesenvelop, met het doosje erin. Envelop zat slordig dicht met de zelfklevende plakstrip. Doosje was gebutst. Cd zat er niet in.
De afzender dit gemeld, die stuurde spoorslags weer zo'n envelop met cd. Nu op mijn raad extra dichtgeplakt met tape. Zaterdag 7 november ontvangen. Geopend, zelfde laken een pak: ook nu geen cd.
Ergens op de route van afzender (ik weet niet waar die woont) naar mij (Muiden) zit een cd-verzamelaar!
Ik noem dit diefstal. Kunt u daar wat aan doen? Porto € 2,07! Voor NIKS.
Jacomien van den Hoven

Ik wil dat die dief wordt opgespoord. Dit kan toch maar niet doorgaan? Die cd-tjes kunnen mij niet zoveel schelen.

Geachte mevrouw van den Hoven,

Uit uw bericht begrijp ik dat u tot twee keer aan toe een zending heeft ontvangen waarvan de inhoud ontbrak.

Omdat u aangeeft dat dit nu twee keer is voorgekomen heb ik hier een klacht van geregistreerd. Deze klacht zal worden besproken met de bezorger en de verantwoordelijke afdeling. Verder zal er gekeken worden of dit vaker in uw postcodegebied voorkomt en zullen er maatregelen genomen worden indien dit nodig blijkt. Dit wordt intern uitgevoerd, hier ontvangt u dus geen terugkoppeling op. Ik ga ervan uit dat het niet weer voorkomt, maar anders mag u het zeker weer bij ons melden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wilma
    Klantenservice PostNL
    J.J.M. van den Hoven-scholten
    Een medewerker van Post nl is aan de deur geweest. Vertelde dat hij zijn best heeft gedaan te achterhalen wat hier aan de hand was. Dat is niet gelukt, maar ik ben zeer te spreken over zijn voortvarende aanpak.