Klacht POSTNL: Chauffeur komt niet opdagen; laat wel een "niet thuis" bericht achter via de app

I.T.

Vandaag de melding gehad dat de bezorger mij niet aan kon treffen op het afleveradres. Het afleveradres is de locatie van het kantoor waar ik werk, en ik ben er 5 dagen in de week full-time aanwezig. Het is ronduit schandalig dat de bezorger het pakketje niet is komen brengen (ik vermoed vanwege de regen...) maar wel een "niet thuis" notificatie via de app achterlaat..

Nu komt het pakketje de dag erna terwijl er op gerekend werd dat de inhoud vandaag nog in gebruik zou worden genomen. Uiterst ontevreden over de gang van zaken van deze chauffeur. Helaas ook geen excuses mogen ontvangen van de klantenservice medewerker (naam laat ik hier achterwege) alhoewel die mijn frustratie wel begreep...

Kon niet geboden worden door PostNL klantenservice.

Geachte heer, mevrouw Torpoi,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat er in track en trace zichtbaar was dat de bezorging van dit pakket niet is gelukt terwijl u op de locatie aanwezig was en er niet is aangebeld en geen schriftelijk bericht is achtergelaten. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat de collega die u heeft gesproken een klacht heeft aangemaakt om dit met de bezorger te laten bespreken. Dit is inmiddels ook gebeurd. Ik hoop dat het bij toekomstige pakketten allemaal weer correct zal verlopen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet