Klacht POSTNL: Chauffeur komt niet opdagen; laat wel een "niet thuis" bericht achter via de app
Details
Klacht
Vandaag de melding gehad dat de bezorger mij niet aan kon treffen op het afleveradres. Het afleveradres is de locatie van het kantoor waar ik werk, en ik ben er 5 dagen in de week full-time aanwezig. Het is ronduit schandalig dat de bezorger het pakketje niet is komen brengen (ik vermoed vanwege de regen...) maar wel een "niet thuis" notificatie via de app achterlaat..Nu komt het pakketje de dag erna terwijl er op gerekend werd dat de inhoud vandaag nog in gebruik zou worden genomen. Uiterst ontevreden over de gang van zaken van deze chauffeur. Helaas ook geen excuses mogen ontvangen van de klantenservice medewerker (naam laat ik hier achterwege) alhoewel die mijn frustratie wel begreep...
Gewenste oplossing
Kon niet geboden worden door PostNL klantenservice.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.