Klacht POSTNL: Chauffeur net aangesproken over liegen, dit is om geen problemen te krijgen op het depot.

Luxa

Net chauffeur aangesproken die gelogen had over bezorgen van mijn pakje. Zie klacht 273705 van LEXA op 19 september 2017. Volgens deze chauffeur heeft hij BEZORGD ingevuld om problemen te voorkomen op het depot , schandalig , nu word de klant opgezadeld met jullie probleem !!! Personeelstraining is hier hard nodig. Heb nog steeds GEEN pakketje !!!!!!!!!!

PAKKETJE LEVEREN WAARVOOR IK BETAALD HEB !!!!

Geachte heer/mevrouw de Ridder,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden.

Heeft u ook al navraag bij uw directe buren gedaan, of het pakket daar toevallig geleverd is? Mocht het daar niet liggen, dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing in deze situatie.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René

Beste Rene,

Waarom neemt Postnl zijn verantwoordelijkheid niet ? Het gaat fout in jullie depot, dus verwacht ik ook dat het door jullie opgelost word. De klantonvriendelijkheid van Postnl is stuitend. Als klant moet ik JULLIE probleem oplossen met de afzender.
    Blijkbaar kunnen pakketjes gewoon achterover gedrukt worden bij jullie......schandalig !
    Ik neem absoluut geen genoegen met jouw antwoord. Ik eis een oplossing van jullie.
    Geachte heer, mevrouw de Ridder,

Ik begrijp dat het erg frustrerend is dat u de zending nog steeds niet heeft ontvangen. Verder kan ik niets voor u betekenen.

Voor deze zending is geen handtekening nodig voor ontvangst. Daarom kunnen wij niet controleren waar de zending is afgeleverd of niet.

Dit zult u met de afzender moeten oplossen.

Jurgen
    PostNL

Luxa
Hun oplossing is...............zoek het zelf maar uit met de verzender........schandalig !!!