Klacht POSTNL: Chauffeur PostNL rijdt vol in struik. Struik kapot. Weggereden zonder schade te melden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 196701
Gebruiker
Désirée H
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vanavond om 21.15 reed een chauffeur van PostNL vol in onze Buxusstruik. Onze dochter stond te kijken en zag het gebeuren. Helaas konden we het kenteken niet noteren. De struik is helemaal kapot. De chauffeur is weggereden zonder de schade te melden. Ik ben ontzettend boos

De oplossing

Ik wil dat de struik vervangen wordt. Kosten 280 euro (buxus bol van 1 meter doorsnede) plus arbeidsloon om de buxus te planten.

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hairwassers,

    Ik kan me, gezien deze nare situatie, goed voorstellen dat u boos bent. Mijn oprechte excuses dat dit u is overkomen.

    Ik dien hier graag direct een klacht over in. Echter heb ik dan nog wel wat aanvullende informatie nodig:

    - Heeft u een omschrijving van de chauffeur?
    - Is er toevallig op dat moment een pakket bij u afgeleverd? Zo ja; wat is hier de 3S-code van?
    - Ik ontvang ook graag nog uw e-mailadres voor het volledig invullen van uw klantkaart.

    Met vriendelijke groeten,
    Donna
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Désirée H
    Datum
    Nou, het pakket werd niet bij ons bezorgd, maar ik ben er wel achtergekomen dat het pakket bij mij in de straat bezorgd is (alhoewel webcare van PostNL in eerste instantie zei dat er niemand in de buurt was geweest). Het was een jong meisje met een petje, zei één van mijn buren. Trackingcode is 3STXKC10079677. Inmiddels heb ik ook een dossier bij jullie: 03298772
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hairwassers,

    Hartelijk bedankt voor uw uitleg. Ik zie inderdaad dat er al een melding is gemaakt en dat de verantwoordelijke afdeling u op 28 november een e-mail heeft gezonden, omdat ze nog wat aanvullende informatie van u nodig hebben. Hier kunt u op reageren en dan zullen ze het verder oppakken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Désirée H
    Datum
    Ik heb alle informatie ALLANG verstuurd. Ik heb na een telefoontje (van een mevrouw die niet eens excuses aanbood) NIETS meer gehoord !!!
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hairwassers,

    Wat jammer om te horen dat u nog niets heeft vernomen van ons. Volgens mijn gegevens is er inmiddels een mail naar u gestuurd en heeft u ook al een reactie gestuurd. Mijn collega die dit in behandeling heeft zal dit verder oppakken en zodra er meer bekend is u hierover informeren.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL
  6. Auteur
    Désirée H
    Datum
    Er is geen klachtafhandeling, maar de schade is doorgestuurd naar de schade-afhandeling. Ik kan onmogelijk kiezen tussen +1 en -1 dus doe ik voor de zekerheid -1. Ik hoop dat ik er snel een +1 van kan maken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Désirée H
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inmiddels zijn we op 21 januari aanbeland en is de zaak nog stééds niet afgehandeld. PostNL traineert de zaak. Het kost mij veel tijd, die vervolgens ook vergoed zal moeten worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen