Klacht POSTNL: Chauffeur PostNL rijdt vol in struik. Struik kapot. Weggereden zonder schade te melden

# 196701
Désirée H

Vanavond om 21.15 reed een chauffeur van PostNL vol in onze Buxusstruik. Onze dochter stond te kijken en zag het gebeuren. Helaas konden we het kenteken niet noteren. De struik is helemaal kapot. De chauffeur is weggereden zonder de schade te melden. Ik ben ontzettend boos

Ik wil dat de struik vervangen wordt. Kosten 280 euro (buxus bol van 1 meter doorsnede) plus arbeidsloon om de buxus te planten.

Geachte mevrouw Hairwassers,

Ik kan me, gezien deze nare situatie, goed voorstellen dat u boos bent. Mijn oprechte excuses dat dit u is overkomen.

Ik dien hier graag direct een klacht over in. Echter heb ik dan nog wel wat aanvullende informatie nodig:

- Heeft u een omschrijving van de chauffeur?
    - Is er toevallig op dat moment een pakket bij u afgeleverd? Zo ja; wat is hier de 3S-code van?
    - Ik ontvang ook graag nog uw e-mailadres voor het volledig invullen van uw klantkaart.

Met vriendelijke groeten,
    Donna
    Désirée H
    Nou, het pakket werd niet bij ons bezorgd, maar ik ben er wel achtergekomen dat het pakket bij mij in de straat bezorgd is (alhoewel webcare van PostNL in eerste instantie zei dat er niemand in de buurt was geweest). Het was een jong meisje met een petje, zei één van mijn buren. Trackingcode is 3STXKC10079677. Inmiddels heb ik ook een dossier bij jullie: 03298772
    Geachte mevrouw Hairwassers,

Hartelijk bedankt voor uw uitleg. Ik zie inderdaad dat er al een melding is gemaakt en dat de verantwoordelijke afdeling u op 28 november een e-mail heeft gezonden, omdat ze nog wat aanvullende informatie van u nodig hebben. Hier kunt u op reageren en dan zullen ze het verder oppakken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Désirée H
    Ik heb alle informatie ALLANG verstuurd. Ik heb na een telefoontje (van een mevrouw die niet eens excuses aanbood) NIETS meer gehoord !!!
    Geachte mevrouw Hairwassers,

Wat jammer om te horen dat u nog niets heeft vernomen van ons. Volgens mijn gegevens is er inmiddels een mail naar u gestuurd en heeft u ook al een reactie gestuurd. Mijn collega die dit in behandeling heeft zal dit verder oppakken en zodra er meer bekend is u hierover informeren.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Irene
    PostNL
    Désirée H
    Er is geen klachtafhandeling, maar de schade is doorgestuurd naar de schade-afhandeling. Ik kan onmogelijk kiezen tussen +1 en -1 dus doe ik voor de zekerheid -1. Ik hoop dat ik er snel een +1 van kan maken.

Désirée H
Inmiddels zijn we op 21 januari aanbeland en is de zaak nog stééds niet afgehandeld. PostNL traineert de zaak. Het kost mij veel tijd, die vervolgens ook vergoed zal moeten worden.