Opgelost door POSTNL: Chauffeur van.post nl gaan vrijuit. Ze kunnen doen wat ze willen.

content Opgelost
Barky

Pakketje welke reeds in app staat niet afgeleverd, staat vervolgens in de app als " in de brievenbus gestopt". Ja zeker die van de chauffeur zelf. De klantenservice zegt, " als het niet verzekerd is kunnen wij niets doen.

Dat mijn pakketje boven tafel kkmt
Loopt nog

- De track & trace code van het betreffende pakket.

Barky
    Bij deze ook nog n sceenshot van het pakje vanuit mijn app.

Bedankt voor uw reactie. Ik zie inderdaad dat uw pakket afgeleverd zou moeten zijn in uw brievenbus. Uit uw verhaal begrijp ik dat dat niet het geval is. Helaas kan ik niet voor u uit laten zoeken waar de zending dan wel is gebleven. Dat komt onder andere doordat het niet verzekerd is verzonden. Ik moet u dan ook adviseren om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.