Opgelost door POSTNL: Chauffeur van.post nl gaan vrijuit. Ze kunnen doen wat ze willen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 403425
Gebruiker
Barky
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Pakketje welke reeds in app staat niet afgeleverd, staat vervolgens in de app als " in de brievenbus gestopt". Ja zeker die van de chauffeur zelf. De klantenservice zegt, " als het niet verzekerd is kunnen wij niets doen.

Gewenste oplossing

Dat mijn pakketje boven tafel kkmt
Geboden oplossing
Loopt nog
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track & trace code van het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Barky
    Datum
    Bij deze ook nog n sceenshot van het pakje vanuit mijn app.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik zie inderdaad dat uw pakket afgeleverd zou moeten zijn in uw brievenbus. Uit uw verhaal begrijp ik dat dat niet het geval is. Helaas kan ik niet voor u uit laten zoeken waar de zending dan wel is gebleven. Dat komt onder andere doordat het niet verzekerd is verzonden. Ik moet u dan ook adviseren om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen