Opgelost door POSTNL: Code kan niet worden ingevuld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 580181
Gebruiker
Martien Dol
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Veerkade 372 3201LD Spijkenisse ontvangt een betalingsherinnering voor te weinig postzegels. Willen wij best betalen maar kunnen de code niet invullen omdat dit vlak hiertoe geen mogelijkheid bied. Dus de portokosten € 4,80 betalen wij niet ook omdat niet te achterhalen is wat er op 7-1 is verstuurd.
RM-MH04 #Y317M2A#63#0229#.

Gewenste oplossing

antwoorden
Geboden oplossing
Blijkt inderdaad dat betaling achterwege kan blijven. Dit was een brief retour enveloppe belastingdienst waarop toch de vermelding Porto. Dit was voor ons een goede en gunstige beoordeling.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over te betalen portkosten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals aangegeven in ons gesprek heb ik de kosten voor u afgeboekt. Ik wens u nog een fijne vakantie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen