Opgelost door POSTNL: Code kan niet worden ingevuld

Martien Dol

Veerkade 372 3201LD Spijkenisse ontvangt een betalingsherinnering voor te weinig postzegels. Willen wij best betalen maar kunnen de code niet invullen omdat dit vlak hiertoe geen mogelijkheid bied. Dus de portokosten € 4,80 betalen wij niet ook omdat niet te achterhalen is wat er op 7-1 is verstuurd.
RM-MH04 #Y317M2A#63#0229#.

antwoorden
Blijkt inderdaad dat betaling achterwege kan blijven. Dit was een brief retour enveloppe belastingdienst waarop toch de vermelding Porto. Dit was voor ons een goede en gunstige beoordeling.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over te betalen portkosten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals aangegeven in ons gesprek heb ik de kosten voor u afgeboekt. Ik wens u nog een fijne vakantie.