Klacht POSTNL: Collect club levert niet. En reageert niet.

Jeroen.delft

Ik heb mijn bestelling (reeds betaald! ) met ordernummer 0005027183 niet ontvangen.
Ik heb vervolgens 2 mails gestuurd naar collect club. Maar die beantwoorden ze niet.
Ik heb vervolgens gebeld met collect club. Pas na 22 minuten werd de telefoon beantwoord. Collect club vertelde mij dat de postzegels nog bij hun in huis zijn en nog verzonden moeten worden. Ik vroeg hen waarom ze wel geld incasseren maar niet leveren. Het antwoord van collect club was vreemd. Ze hopen binnenkort te kunnen leveren. Ik vroeg ook waarom ze mijn vragen per mail niet beantwoorden. Ook daarop werd mij verteld dat ze dat heus nog wel gaan doen.
Ik vind het een rare manier van zaken doen... eerst de klant laten betalen en dan niks doen.

Ik wil dat collect club mijn betaalde producten levert.
Bovendien verwacht ik van hen dat ze eerlijk op hun website vermelden dat ze de klant direct laten betalen, en dat de levering wel lang op zich kan laten wachten, dat de klantenservice telefonisch overbelast is en dat emails niet beantwoord worden.
Dan is collect club eerlijk, en dan is het duidelijk.

Geachte heer Spierings,

Het spijt mij heel erg dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.

Helaas heb ik zelf geen inzage in de administratie van deze afdeling. De Collect Club heeft een eigen afdeling met een eigen administratie en klantenservice. Ik kan u enkel adviseren opnieuw te mailen of telefonisch contact op te nemen met deze afdeling; http://collectclub.postnl.nl/

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

Annet
    Jeroen.delft
    De klantenservice reageert niet op mijn klacht.
    Geachte heer Spierings,

Uit uw bericht begrijp ik dat u geen contact krijgt met Collect Club. Dat is natuurlijk erg lastig voor u.

Daarom heb ik uw melding doorgezet naar de procesmanager van Collect Club. Deze zal ervoor zorgen dat er contact met u opgenomen wordt. Wanneer dit is kan ik u niet zeggen, maar het zal snel zijn.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Bram
    Klantenservice PostNL