Klacht POSTNL: Communicatie en service kan stukken beter

# 420269
GroeneEland#453

Regelmatig wordt er beloofd dat er een pakket geleverd wordt, maar dan wordt het niet geleverd. Hoewel ik de hele dag thuis ben, wordt er een melding gegeven 'Er was niemand thuis'. Met andere woorden: 'Wij waren te laat o.i.d.' Maak geen beloftes die je niet waar kunt maken. Vindt het niet erg om een dag langer te wachten, als er maar duidelijk gecommuniceerd wordt.

Beter communiceren.

Het is uiteraard niet fijn dat u een bericht krijgt dat u niet thuis zou zijn, terwijl u wel gewoon thuis was. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat dit met de bezorger besproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres;
    - de Track & Trace code van het pakket waar dit het laatst bij is gebeurd;
    - heeft u wel een "niet thuis" briefje ontvangen in de brievenbus;
    - werkt uw bel naar behoren (dit moet ik vermelden in de klacht).