Klacht POSTNL: Compensatie aanvragen bij PostNL voor retourpakket?

Amorti

KLANT IS KONING!
Op 10.02.2014 een verzekerd pakket naar Duitsland verstuurd. Echter deze pakketje is door typefout van de medewerker van PostNL in Heerhugowaard nooit afgeleverd. Het feitelijke bewijs dat er op de doos Seehof Weg staat, en niet Seehof. (want adres was verkeerd getypt, na 3 dagen kwam ik dat achter en heb meegedeeld, medewerker mij inlichtte dat hij echter het adres heeft overgenomen wat op het pakketje stond, want achteraf niet juist was).
Na 9 weken heb ik het pakketje retour thuis ontvangen. Ik heb met de medewerker afd. Consumenten Service heer P. vanmiddag gesproken over het compensatievergoeding van mijn pakketje. Hier de P. zegt dat het gevolgschade betreft, dat valt onder Algemene voorwaarden goederenvervoer, samen doorgelezen, nergens stond iets over retour en waarde vermindering van artikel.
Ik had deze toestel verkocht aan kennissen in Duitsland, en heb ondertussen nieuwe telefoon. Nu met 2 telefoons, met schade van 300,-.

Ik wil een compensatie vergoeding van 300 euro

Geachte heer Çam,Allereerst mijn excuses voor de fout ingevoerde adressering van de door u verzonden zending naar Duitsland.Ik begrijp dat dit erg onfortuinlijk is geweest, echter op uw verzoek tot een schadevergoeding kan ik net zo min in gaan als mijn collega. Het betreft hier namelijk geen vermissing of schade aan de inhoud van de zending. U heeft de betreffende telefoon namelijk in goede orde retour ontvangen. Volgens mijn gegevens is u aangegeven dat de verzendkosten wel vergoed kunnen worden, in verband met het onterecht retour zenden/foutieve adresnotering. Meer kunnen wij u niet aanbieden helaas.Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Francis
    Amorti
    Goedemiddag Mevrouw Francis,
    Al mijn energie die ik hier heb ingestoken, al mijn frustratie die ik ondanks jullie hebt opgelopen, kunnen jullie dat wel goed maken met het bedrag van verzending! Ik heb 20 uur aan energie besteedt, en 2 uur lang aan de telefoonkosten! Dit hebben jullie veroorzaakt! Ik weet niet of de telefoon überhaupt werkt, hij laadt nu niet op! Ik ben met de telefoon naar de Samsung Service geweest, ze vragen gemiddeld 50 € aan onderzoekskosten vooraf! Graag goede voorstel
    Geachte heer Çam,Hartelijk dank voor uw bericht. In mijn systeem kan ik zien dat het onderzoek naar zending is heropend om te kijken wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn. Echter verwacht ik wel dat dit bij de vergoeding van de verzendkosten gaat blijven. Mijn collega van de onderzoeksafdeling neemt contact met u op zodra er meer bekend is.Ik ga er vanuit dat ik u voor dit moment voldoende geïnformeerd heb. Met vriendelijke groet,Tineke