Klacht POSTNL: Continue weigering van postbesteller om pakketten te bezorgen.

sad Niet opgelost
Klacht over klachtenafwikkeling POSTNL

Mijn klachten worden niet serieus genomen en ik krijg niemand aan de lijn anders dan de klantenservice waar je automatisch naar wordt verbonden. Die kunnen niks en mogen niks en als je je frustratie uit verbreken ze gewoon de lijn.

PostNL mailt mij al twee keer dat de besteller erop is aangesproken maar volgens de klantenservice hoeft dit helemaal niet te gebeuren. Dat is een zaak van een andere afdeling.

Heb inmiddels een heel dossier opgebouwd en PostNL is niet eens geïnteresseerd in dit dossier. Nota bene met een persoonlijke brief van hun besteller die geld van mij eist! En dat terwijl hij in dienst is van PostNL! HOE IS DIT MOGELIJK!

Zorgen dat de postbesteller gewoon zijn werk gaat doen waar hij voor betaald wordt! Hij terroriseert nu gewoon de zaak.

Klacht over klachtenafwikkeling POSTNL
    Bijgaand een voorbeeld van de briefjes die worden achtergelaten.
    Klacht over klachtenafwikkeling POSTNL
    Bijgaand een voorbeeld van de briefjes die worden achtergelaten.
    Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor uw bericht en het verstrekken van de gevraagde informatie.

Ik heb voor u een nieuwe klacht ingediend, hierbij heb ik al uw bijlagen bijgevoegd zodat het depot ook een duidelijk beeld heeft van wat er nou precies is voorgevallen. Ik hoop dat de situatie snel verbeterd en dat u gewoon weer uw zendingen thuis mag ontvangen. Er volgt over twee werkdagen een uitkomst van de klacht, indien er geen contact met u opgenomen wordt wil ik u vragen om dan contact met ons te zoeken. U kunt ons bereiken via:

- Telefonisch: 088 225 5555
    - Chat via onze website
    - Sociale media: Facebook en Twitter (24/7)

Uw klachtnummer is: 08362822 hier kunnen mijn collega’s alles op terug vinden.

Klacht over klachtenafwikkeling POSTNL
Nog geen oplossing aangeboden.