Klacht POSTNL: Continue weigering van postbesteller om pakketten te bezorgen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 402989
Gebruiker
Klacht over klachtenafwikkeling POSTNL
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn klachten worden niet serieus genomen en ik krijg niemand aan de lijn anders dan de klantenservice waar je automatisch naar wordt verbonden. Die kunnen niks en mogen niks en als je je frustratie uit verbreken ze gewoon de lijn.

PostNL mailt mij al twee keer dat de besteller erop is aangesproken maar volgens de klantenservice hoeft dit helemaal niet te gebeuren. Dat is een zaak van een andere afdeling.

Heb inmiddels een heel dossier opgebouwd en PostNL is niet eens geïnteresseerd in dit dossier. Nota bene met een persoonlijke brief van hun besteller die geld van mij eist! En dat terwijl hij in dienst is van PostNL! HOE IS DIT MOGELIJK!

De oplossing

Zorgen dat de postbesteller gewoon zijn werk gaat doen waar hij voor betaald wordt! Hij terroriseert nu gewoon de zaak.

3 reacties

  1. Auteur
    Klacht over klachtenafwikkeling POSTNL
    Datum
    Bijgaand een voorbeeld van de briefjes die worden achtergelaten.
  2. Auteur
    Klacht over klachtenafwikkeling POSTNL
    Datum
    Bijgaand een voorbeeld van de briefjes die worden achtergelaten.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Bedankt voor uw bericht en het verstrekken van de gevraagde informatie.

    Ik heb voor u een nieuwe klacht ingediend, hierbij heb ik al uw bijlagen bijgevoegd zodat het depot ook een duidelijk beeld heeft van wat er nou precies is voorgevallen. Ik hoop dat de situatie snel verbeterd en dat u gewoon weer uw zendingen thuis mag ontvangen. Er volgt over twee werkdagen een uitkomst van de klacht, indien er geen contact met u opgenomen wordt wil ik u vragen om dan contact met ons te zoeken. U kunt ons bereiken via:

    - Telefonisch: 088 225 5555
    - Chat via onze website
    - Sociale media: Facebook en Twitter (24/7)

    Uw klachtnummer is: 08362822 hier kunnen mijn collega’s alles op terug vinden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht over klachtenafwikkeling POSTNL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog geen oplossing aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?