Klacht POSTNL: Cruciale post wordt verkeerd bezorgd.

Klachtnummer
# 448699
Gebruiker
rooiaard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sommige poststukken worden op het verkeerde adres bezorgd.
Er is bij mij onlangs een ernstige vorm van kanker ontdekt. Het Ziekenhuis stuurt de afspraken en instructies via de post. Ik heb al één afspraak + instructies gemist (weet u hoeveel dit kost?). De brief werd 2 dagen na de afspraak bezorgd. Nu weet ik waarom.
Vanochtend belde nl. de buren (school) aan dat ze al voor de 2e keer post voor mij hadden ontvangen van het ziekenhuis en het bij mij in de bus zouden steken.
Dit keer gelukkig op tijd.
Vice versa ontvang ik ook post voor de school, waarbij ook urgente post (cito toets correspondentie etc.) .En ook voor andere adressen.
Ik raad u aan personeel aan te nemen die kan LEZEN!
Zoals het nu gaat is niet aanvaardbaar.

De oplossing

Geletterd personeel aannemen. En als ze echt kunnen lezen beter op te letten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn dat u post ontvangt van uw buren en andersom. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden, zodat hier beter opgelet kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - het volledige adres van uw buren;
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen