Klacht POSTNL: Dagelijkse verkeerde bezorging

Ontevreden

Dagelijks worden hele stapels poststukken in een willekeurige brievenbus gegooid van ons kantoorpand. Vanwege de gevoelige aard van sommige brieven is het echt een probleem als deze zomaar bij de buren worden bezorgd. Terwijl er duidelijk een adres met verschillende toevoeging op de brieven staat en ook de namen van ons en de buren bij onze eigen brievenbus staat. Zie foto: van al deze post was er 1 van ons.

Ik wil de post van de buren niet ontvangen en zij willen mijn post niet. Iets meer tijd besteden om de post daadwerkelijk in de juiste brievenbus te gooien.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de briefpost die u ontvangt in uw kantoorpand. U ontvangt regelmatig poststukken voor andere adressen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me indenken dat u het niet prettig vindt om vaak post van andere adressen te ontvangen. Goed dat u dit bij ons meldt. Ik wil dit graag doorzetten zodat het met de bezorger besproken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer vond dit voor het laatst plaats en hoelang speelt dit al?
    - Voor welke adressen is de post precies bestemd?
    - Hoeveel poststukken waren het?
    - Weet u zeker dat alle post door PostNL worden bezorgd? Dit kunt u herkennen aan de oranje streepjescode rechts onder de envelop of het PostNL port betaald-logo.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

Ontevreden
Klacht is gesloten tijdens mijn vakantie.