Klacht POSTNL: Dagen bezorgingen

sad Niet opgelost

Beste PostNl,

Ik neem al jaren met plezier gebruik van jullie diensten. De laatste tij (helaas) heb ik een paar tegenvallers gehad.

Ik had een paar lampen besteld voor in een aquarium. Speciaal bij Bol.com besteld, stond er vandaag besteld, morgen in huis. Nou ik dacht prima, dan ben ik thuis.

Vervolgens, zonder melding, was de tijd ineens de volgende dag in de middag verandert naar een dinsdag. Nou ik dacht, vervelend, maar prima. Ik had voor dinsdag vrij gevraagd zodat ik het pakketje kon opwachten. Dan op dinsdag middag, ook weer zonder melding niks, word het weer veranderd naar de volgende dag.

Ik vind dit geen doen van zaken. Zet dan even niks op de app totdat jullie het zeker weten. Jullie kunnen van een persoon niet verwachten dat ze alle dagen thuis blijven om op een pakketje te wachten die maar niet komt.

Dit is ook niet de eerste keer, dit is meerdere keren gebeurd. Ik ben hier ook niet blij mee. Ik hoop ook dat hier iets aan gedaan wordt.

Mvg,
Marijana

Het oplossen van de tijden en dagen in de app. niet iedere keer veranderen van dag of tijd op het laatste tijdstip.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft overde duidelijkheid van onze Track&Trace.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij goed voorstellen dat u dit als zeer vervelend ervaart en wil u hier, namens PostNL, mijn oprechte excuses voor aanbieden.
    Uw pakket is door de afzender op 29-3 aangemeld maar het is echter pas op 31-3 fysiek bij PostNL binnen gekomen. Vervolgens is het diezelfde dag gesorteerd zodat het de dag erna op 1-4 bezorgd kon worden.
    Track&Trace geeft het verwachte bezorgmoment weer, wat een indicatie is. Als alles vloeiend verloopt betekend dat dat het pakket de dag erna bezorgd wordt.
    Wij hebben echter geen invloed op een vertraging in het distributieproces, veroorzaakt door de afzender of ons en PostNL geeft zelf niet de garantie vandaag besteld, morgen in huis. Wij streven ernaar om een pakket binnen 2 werkdagen te bezorgen, dit is dan ook wat wij gedaan hebben.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Marijana
Niks eigenlijk. Ze geven alleen een excuus en een reden en geen oplossing... Wel jammer dit. Als je een groot pakket besteld wil je ervoor thuis zijn maar dat kan niet bij PostNl want dan moet je 4 dagen thuis zijn en ondertussen alle dagen het pakket hebben verwacht. Zou makkelijk zijn om gewoon te zeggen dat het over 5 dagen ofzo pas binnenkomt dan hoef je niet thuis te blijven en dan weet je zeker dat die binnen komt.