Klacht POSTNL: dat dit zo word behandeld door de bezorger en een verkeerd adres en een valse handtekening

Klachtnummer
# 340074
Gebruiker
ironman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een pakket aangetekend verstuurd en hij is op een heel ander adres bezorgd met het zelfde nummer
er is voor getekend maar niet door de mensen die op dat adres wonen. dus hij is getekend door de bezorger zelf

De oplossing

de betrouwbaarheid van Post NL verbeteren door dit soort bezorgers te controleren en te voorkomen dat ik wel pakketten durf te versturen met post nl

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen