Klacht POSTNL: Dat een zwaar zieke haar eigen pakketten ui de hal mpet halen

Lidy

Goedemorgen
Zo juist zijn mijn pakketten bezorgd
Ik moest ze zelf uit de hal bij de lift halen
Aan gezien ik een zware COPD er ben
De bezorger zei gelijk mijn steekkar is stuk moet hij hem rap laten maken
Ik vind dit rond uit schandalig om met zo'n zwaar zieke om te gaan

Dat al jullie medewerkers de steekkar voor elkaar hebben
Wan wat mij nu overkomen is rond uit shit
Ik heb nu voor de rest van de dag aanvallen van benauwdheid.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket De bezorger heeft het pakket niet bij u aan de deur geleverd, maar het pakket onbeheerd in de hal achtergelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u het pakket op deze manier heeft ontvangen. Ik kan hierover een klacht voor u aanmaken, zodat dit met de bezorger wordt besproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De track en trace code van de zending.

- Uw e-mailadres

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.