Opgelost door POSTNL: Dat er beweerd wordt dat wij niet thuis aanwezig waren om het pakket aan te nemen!

studieboeken

Boekenpakket van zoon zaterdag 24-08-2019 verwacht. Zou tussen 10.30 en 14.00 bezorgd kunnen worden. Hele dag thuis gebleven met dat warme weer omdat we de boeken nu wel graag wilden hebben. Er kwam pas om 15.00 een melding dat de bezorger onderweg was, tijd werd niet aangepast. Bezorger is nooit aangekomen en om 23.10 kreeg ik een mail dat de bezorger ons niet thuis had aangetroffen! Onze vaste bezorger heeft vakantie en iets zegt mij dat deze bezorger geen zin heeft gehad in die zware boeken paketten van de scholieren. Vandaag wordt pakket volgens mail opnieuw aangeboden, ben heel benieuwd. Ben bang dat mijn vaste bezorger terug is van vakantie en er mee is opgezadeld.

Er van bewust zijn dat dit soort dingen dus gebeuren.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger zaterdag niet bij u is langs geweest. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat u speciaal thuis bent gebleven om dit pakket in ontvangst te kunnen nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk, binnen twee werkdagen bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

studieboeken
Ik wilde alleen laten weten wat er in de praktijk gebeurd. Hier is op gereageerd en wordt iets mee gedaan. Voor mij is het zo goed afgehandeld. Mijn vaste bezorger kwam maandag weer terug van vakantie en heeft het pakket keurig bezorgd.