Klacht POSTNL: Dat er heel veel verstuurde artikelen kapot bij de klant aankomen

A.P

Ik vraag mij af waarom er zoveel spullen stuk worden afgeleverd bij de klanten, terwijl ik alles dik en dubbel in bubbeltjesfolie inpak???
Ik vind dit een hele slechte service van post.nl.
Gaan ze soms op de pakketjes staan dansen of zo, ik kan hier zo kwaad om worden
En wij maar steeds meer porto betalen...

Dat er eens op de sorteer plaatsen wat zorgvuldiger wordt omgegaan met de pakketjes..
Ik kan naar mijn geld fluiten maar het kost mij wel steeds dubbele verzendkosten en nieuwe artikelen die ik moet opsturen.

Geachte mevrouw Poulissen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u regelmatig poststukken verzend naar klanten. U geeft aan dat deze poststukken regelmatig beschadigd in ontvangst worden genomen.

Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor dit ongemak. Ik begrijp dat u dit een erg kwalijke zaak vindt. PostNL gaat zo zorgvuldig mogelijk om met uw bezittingen. Helaas bestaat er altijd een kans op beschadiging tijdens het sorteerproces of transport. Ik dien hierover echter graag een klacht voor u in.

U geeft aan dat er onlangs sieraden beschadigd in ontvangst zijn genomen. Kunt u aangeven wat er precies is beschadigd en of deze beschadiging ook aan de verpakking af te lezen was? Ik zou daarnaast graag van u willen weten of de beschadigde post met of zonder excuuskaart is bezorgd. Tenslotte, zou ik graag van u willen weten wanneer u het poststuk heeft verzonden, naar welk adres en via welk postkantoor/welke brievenbus.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Nala
    Klantenservice PostNL