Klacht POSTNL: Dat ik een tel kreeg en daar voor mijn legitimatie voor moeten laten zien is niet gebeurd

Cobie zinnemers

Ik heb een pakje ontvangen van Hollandse nieuwe en daar moest voor getekend worden en mijn legitimatie laten zien maar dat is niet gebeurd hij belde aan zet het voor de deur en loopt weg terwijl wij hem zelfs niet hebben gepakt ik vind dit niet kunnen sortie hoor

Nou dat dit niet mag kunnen dat het aan de persoon zelfs gegeven moest worden

Wat jammer dat uw zending waar voor getekend moest worden, onbeheerd is achtergelaten voor uw deur. Namens PostNL excuses, dit past niet binnen ons bedrijf en ik kan mij indenken dat u teleurgesteld bent. Graag geef ik dan ook een toelichting.

Uw melding heb ik doorgestuurd naar de leidinggevende van de verantwoordelijk medewerker zodat deze wordt aangesproken om herhaling te voorkomen. Hierover ontvangt u geen verdere terugkoppeling omdat uw melding gebruikt wordt om onze interne processen te verbeteren.