Klacht POSTNL: Dat ik een tel kreeg en daar voor mijn legitimatie voor moeten laten zien is niet gebeurd

Klachtnummer
# 555633
Gebruiker
Cobie zinnemers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakje ontvangen van Hollandse nieuwe en daar moest voor getekend worden en mijn legitimatie laten zien maar dat is niet gebeurd hij belde aan zet het voor de deur en loopt weg terwijl wij hem zelfs niet hebben gepakt ik vind dit niet kunnen sortie hoor

De oplossing

Nou dat dit niet mag kunnen dat het aan de persoon zelfs gegeven moest worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat jammer dat uw zending waar voor getekend moest worden, onbeheerd is achtergelaten voor uw deur. Namens PostNL excuses, dit past niet binnen ons bedrijf en ik kan mij indenken dat u teleurgesteld bent. Graag geef ik dan ook een toelichting.

    Uw melding heb ik doorgestuurd naar de leidinggevende van de verantwoordelijk medewerker zodat deze wordt aangesproken om herhaling te voorkomen. Hierover ontvangt u geen verdere terugkoppeling omdat uw melding gebruikt wordt om onze interne processen te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen