Klacht POSTNL: Dat onze pakketten privé en bedrijfsmatig niet bezorgt worden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 363394
Gebruiker
pakketloos
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij worden al 2 jaar afgescheept met het excuus dat ze de bezorger gaan aanspreken over het feit dat hij onze pakketten niet bezorgt.
Als we een pakket moeten ontvangen gebeurd het volgende:
We krijgen dan een mail dat ze aan de deur zijn geweest en we niet thuis waren.
We hebben hier privé en als Dierenasiel 1 huisnummer,het bedrijf is 6 dagen per week geopend en als ik niet thuis ben hang ik een duidelijk A4 papier op het hek dat ze het bij het bedrijf af moeten geven.
Er ligt ook nooit een briefje in de bus dat ze geweest zijn en er hangen camera`s waardoor we 100% zeker weten dat ze niet geweest zijn.
Als je bij de klachtenservice vraagt om iemand van hogerop te mogen spreken krijg je het antwoord dat ze dat niet kunnen doen en dat een mail de enige manier is om je klacht in te dienen.
Daarna krijg je weer het vaste antwoord dat ze het door gaan geven en dat de bezorger er op aangesproken gaat worden.
Je word kotsmisselijk van dit gezeik en ondertussen kan ik zelf achter mijn pakketten aan waar ik wel verzendkosten voor moet betalen.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn pakketten op mijn adres bezorgt hebben,dat is alles.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Al twee jaar worden de zendingen niet bezorgd en na meerdere klachten te hebben ingediend, is er nog steeds geen verbetering te zien. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u er nu wel een beetje klaar mee bent. Mijn excuses dat het nog steeds structureel mis gaat. Ik wil hier graag werk van maken en het doorzetten naar de leidinggevende zodat we dit kunnen oplossen voor u. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de 3S-code van de zending waarbij het voor het laatst is misgegaan?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    pakketloos
    Datum
    Ik heb jullie gisteren in een privé geantwoord. Maar nu krijgt mijn dochter vandaag de volgende mail van ons ophaal punt (staat in de bijlage). Van deze pakketjes hebben we dus helemaal nooit bericht gehad !!! Niet in de brievenbus en niet via de mail. Hoelang moet dit nog zo gaan ???
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Excuses dat u nog steeds geen verbetering ziet. Ik heb een uitgebreide klacht naar het depot gestuurd, met hierin de melding dat dit al twee jaar bij u niet goed gaat. De teamleider gaat dit nu goed met bezorger bespreken, ik ga ervan dat u nu echt verbetering ziet. Ik heb deze zaak aangemaakt onder casenummer: 06969974 mocht u hier later nog vragen over hebben.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pakketloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Je krijgt hetzelfde antwoord als dat je via de post.nl mail krijgt. Doorzeuren met de vraag over het laatste pakketje zodat ze dat na kunnen trekken en de betreffende chauffeur er op aan kunnen spreken. Dat je al 2 jaar met hetzelfde probleem zit daar word niks over vernoemd. Je klacht van hier word gewoon door dezelfde klantenservice behandeld als dat je die rechtstreeks via hun mail doet. Al met al dus waardeloos !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen