Klacht POSTNL: dat postnl Dealextreme niet ziet als volwaardig bedrijf

tijntie

een tijd geleden hebben we telefoons uit china besteld deze zijn niet overgekomen door een probleem bij post nl (eerst waren ze spoorloos en toen waren ze retour gestuurd) na meerdere malen contact te hebben gehad meld dus post nl dat ze de verzendkosten vergoeden maar dat dx (deal extreme) dit zelf moet aangeven. dit hebben ze meerdere malen geprobeerd bij de post maar ze zeggen dat ze niet worden gezien als zijnde volwaardig bedrijf dus dat ze het niet voor elkaar krijgen. dus we moesten de verzendkosten van 40 dolar zelf betalen. (en we hopen dat het ditkeer niet fout gaat bij post nl en we ons pakket wel krijgen.)

dat postnl ons de 40 dolar vergoed

Geachte tijntie,Hartelijk dank voor uw melding.Spijtig om te vernemen dat een door u verwachte zending retour afzender is gegaan.Internationale postafspraken schrijven echter voor dat het de afzender in het land van verzenden is die een claim neer kan leggen bij zijn eigen postorganisatie. Het maakt dan niet uit waar het verkeerd is gegaan.De Chinese Post en PostNL zullen via de afdeling Internationaal kijken hoe ze dit onderling oplossen.In dit geval zal de Chinese Post aan de afzender kenbaar maken of zij hem willen vergoeden op basis van de door de afzender gekozen verzendwijze en de daarbij behorende voorwaarden.U bent de klant van de afzender en de afzender is de klant van de Chinese Post.Wij hopen dat eventuele toekomstige verzendingen wel in goede orde bij u aankomen.Met vriendelijke groet,Frouktje
    tijntie
    het blijft een feit dat het een grofe fout is van jullie wat ons nu weer geld kosten. BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!