Klacht POSTNL: dat postnl Dealextreme niet ziet als volwaardig bedrijf
Details
De klacht
een tijd geleden hebben we telefoons uit china besteld deze zijn niet overgekomen door een probleem bij post nl (eerst waren ze spoorloos en toen waren ze retour gestuurd) na meerdere malen contact te hebben gehad meld dus post nl dat ze de verzendkosten vergoeden maar dat dx (deal extreme) dit zelf moet aangeven. dit hebben ze meerdere malen geprobeerd bij de post maar ze zeggen dat ze niet worden gezien als zijnde volwaardig bedrijf dus dat ze het niet voor elkaar krijgen. dus we moesten de verzendkosten van 40 dolar zelf betalen. (en we hopen dat het ditkeer niet fout gaat bij post nl en we ons pakket wel krijgen.)De oplossing
dat postnl ons de 40 dolar vergoedUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.