Klacht POSTNL: Dat Postnl een lege doos afleverd waaruit de inhoud is gestolen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326709
Gebruiker
Piet
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket besteld bij de bijenkorf, verstuurd via postnl afgehaald: Lege doos: Was reeds opengemaakt in de hoek van de doos, daarna opengevouwen (te zien aan de breuklijnen van het karton) inhoud verwijderd, karton weer in de hoek gevouwen zodat de doos onbeschadigd leek. De kartonnen strip om de doos normaal mee te openen is nog intact. Postnl en de Bijenkorf gebeld.

Gewenste oplossing

Dat het product alsnog wordt afgeleverd en de eventuele schuldigen worden gestraft.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw Hillebrand,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het ontvangen van een leeg pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat een vervelende situatie. Goed dat u gelijk de afzender op de hoogte heeft gebracht. Ik zie in mijn systeem dat hier namens u ook een klacht over geregistreerd staat bij PostNL. Meer kan ik helaas niet voor u betekenen. Voor een passende oplossing kunt contact houden met de afzender. De afzender kan als opdrachtgever van deze zending hierover contact opnemen met PostNL.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen