Opgelost door POSTNL: Dat ze mijn pakket eindelijk eens moeten leveren.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 610575
Gebruiker
Martijn-w
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De bezorging van mijn pakket is al 8 dagen op rij verplaatst met 1 dag, terwijl het pakket gewoon bij PostNL gesorteerd klaar ligt.

Gewenste oplossing

Ze moeten mijn pakket eindelijk eens leveren.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat dit pakket vertraagd is geraakt en de bezorging al meerdere dagen is uitgesteld. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Op dit moment is het druk waardoor het langer kan duren, maar mocht u het pakket nu nog steeds niet in huis hebben adviseer ik u om dit te melden bij de afzender. Die is onze opdrachtgever en kan via ons een onderzoek laten instellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen