Opgelost door POSTNL: Dat ze mijn pakket eindelijk eens moeten leveren.

sad Opgelost
Martijn-w

De bezorging van mijn pakket is al 8 dagen op rij verplaatst met 1 dag, terwijl het pakket gewoon bij PostNL gesorteerd klaar ligt.

Ze moeten mijn pakket eindelijk eens leveren.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat dit pakket vertraagd is geraakt en de bezorging al meerdere dagen is uitgesteld. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Op dit moment is het druk waardoor het langer kan duren, maar mocht u het pakket nu nog steeds niet in huis hebben adviseer ik u om dit te melden bij de afzender. Die is onze opdrachtgever en kan via ons een onderzoek laten instellen.