Klacht POSTNL: De "normale" postbezorging is slecht.

Schumm

De "normale" postbezorging is slecht. Steeds vaker missen we post of komen buurt bewoners verkeerd bezorgde post langsbrengen. Ik krijg regelmatig post van anderen, die ik dan weer braaf naar het juiste adres breng.
Zo hebben we het geboortekaartje van mijn kleindochter niet ontvangen, verstuurde brievenbus pakketjes zijn 3x niet geleverd, post wordt bezorgt op de " I.STRAAT" ipv "I.Plein". Krijg brieven aangeleverd met erop retour afzender verkeerd bezorgt. In het verleden ook al klacht ingediend. Ging een tijd goed. Nu hoop ik maar dat ik niets gemist hebt
:(.

Je moet erop kunnen vertrouwen dat post aankomt. Nu moet ik al van te voren zeggen dat normale post (pakketjes) maar met track and trace moeten omdat het niet altijd aankomt

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u diverse klachten heeft over de briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat jammer om te horen dat de briefpost niet goed bezorgd wordt. Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierin kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

Kunt u per situatie aangeven
    - Wanneer dit heeft plaatsgevonden?
    - Of u zeker weet dat de post via PostNL is verzonden? Dit kunt u checken via de oranje streepjescode rechtsonder de envelop, het PostNL port betaald logo of u kunt het navragen bij de verzender.

Daarnaast ontvang ik graag de volgende informatie:
    - Welke post mist u precies? Wie zijn de afzenders?
    - Van welke buren ontvangt u de post? En bij welke buren is uw post afgegeven?
    - Wanneer was het geboortekaartje verzonden? Wie is de afzender hiervan? Kunt u het adres doorgeven?
    - U geeft aan dat er brievenbuspakketjes niet zijn geleverd. Heeft u daar ook 3S-codes van?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.