Klacht POSTNL: De afgelopen weken 2 keer een pakket aangeboden en twee keer geweigerd, omdat het pakketpunt "vol" w

Errrik

De afgelopen weken 2 keer een pakket aangeboden en twee keer geweigerd, omdat het pakketpunt "vol" was.

Zorg voor meer capaciteit bij het pakketpunt. Dat het proces daarna wat langer duurt dan normaal vind ik niet erg. Maar het is erg vervelend om met een zwaar pakket weer terug naar huis te moeten en later weer terug te komen.
Dit is het copy paste antwoord, nadat ze eerst een hoop overbodige vragen stelden. " [...] Uw klacht is inmiddels doorgegeven aan de manager van de verantwoordelijke afdeling. Deze zal ervoor zorgen dat onze service verbetert op dit postkantoor. Uw klacht wordt intern opgelost, u krijgt daarom geen verdere reactie op uw melding. [...]" Geheel niet geloofwaardig, want de eigenaar van het pakketpunt heeft al veelvuldig geklaagd dat PostNL niet op tijd volle containers weghaalt.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket bij een PostNL punt tweemaal werd geweigerd omdat de locatie te vol was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een melding maken van deze situatie zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Betrof het in beide gevallen een door u thuis voorgefrankeerde zending?

- Wat zijn de Track & Trace-codes?

- Wat is de precieze locatie van het PostNL punt? U kunt dit eventueel opzoeken via de locatiewijzer op www.postnl.nl/locatiewijzer.

- Op welke datum en rond welk tijdstip bent u bij de locatie geweest?

- Weet u wellicht de naam van de medewerker die u heeft geholpen?

- Wat is uw e-mailadres?

- Wat is uw telefoonnummer?

Errrik
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie.