Opgelost door POSTNL: De bezorger(s) komen niet bij ons in de straat om pakketten te bezorgen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 541435
Gebruiker
Postgedupeerde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketten worden niet bezorgd bij ons in de straat

De oplossing

Post.nl zou zijn bezorgers eens goed moeten opdragen om ook bij klanten in het buitengebied de pakketten te bezorgen.
Nu moeten wij na een bericht " we hebben u gemist" terwijl de bezorgers niet aan de deur geweest zijn, de bezorgers kunnen niet onopgemerkt bij ons door de straat komen, naar het dorp 6km om onze pakketten op te halen.
Ook worden wij bij het agentschap van Post.nl gevraagd om de pakketten voor onze buren mee te nemen en te bezorgen, dit vind ik helemaal absurd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat vervelend dat onze pakketbezorger uw pakketten niet bij u thuis aflevert maar direct naar de afhaallocatie in het dorp brengt. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Na uiterlijk 21-06 zou u hier geen last meer van mogen ondervinden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Postgedupeerde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wij zullen even afwachten tot we weer iets besteld hebben wat met Post.nl bezorgd moet worden. Eerst zien en dan geloven!!!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen