Opgelost door POSTNL: De bezorger(s) komen niet bij ons in de straat om pakketten te bezorgen

sad Opgelost
Postgedupeerde

Pakketten worden niet bezorgd bij ons in de straat

Post.nl zou zijn bezorgers eens goed moeten opdragen om ook bij klanten in het buitengebied de pakketten te bezorgen.
Nu moeten wij na een bericht " we hebben u gemist" terwijl de bezorgers niet aan de deur geweest zijn, de bezorgers kunnen niet onopgemerkt bij ons door de straat komen, naar het dorp 6km om onze pakketten op te halen.
Ook worden wij bij het agentschap van Post.nl gevraagd om de pakketten voor onze buren mee te nemen en te bezorgen, dit vind ik helemaal absurd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat vervelend dat onze pakketbezorger uw pakketten niet bij u thuis aflevert maar direct naar de afhaallocatie in het dorp brengt. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Na uiterlijk 21-06 zou u hier geen last meer van mogen ondervinden.

Postgedupeerde
Wij zullen even afwachten tot we weer iets besteld hebben wat met Post.nl bezorgd moet worden. Eerst zien en dan geloven!!!