Opgelost door POSTNL: De bezorger heeft mijn pakketje waar met grote letters breekbaar op stond door het bovenraam van mij

content Opgelost
Remi

De bezorger heeft mijn pakketje waar met grote letters breekbaar op stond door het bovenraam van mijn keuken naar binnen gegooid.

Dat dit soort bezorgers ontslagen worden. Zeer onprofessioneel en respectloos.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket door het raam gegooid is. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent, vooral omdat er op het pakket 'breekbaar' stond. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zullen wij uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Remi
De bezorger aanspreken op zijn gedrag en daarop passende maatregelen nemen. Ik heb hier verder niets meer op gehoord dus moet er van uit gaan dat dat ook gebeurt.