Opgelost door POSTNL: De bezorger heeft mijn pakketje waar met grote letters breekbaar op stond door het bovenraam van mij

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 371879
Gebruiker
Remi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De bezorger heeft mijn pakketje waar met grote letters breekbaar op stond door het bovenraam van mijn keuken naar binnen gegooid.

De oplossing

Dat dit soort bezorgers ontslagen worden. Zeer onprofessioneel en respectloos.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket door het raam gegooid is. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent, vooral omdat er op het pakket 'breekbaar' stond. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zullen wij uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Remi
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger aanspreken op zijn gedrag en daarop passende maatregelen nemen. Ik heb hier verder niets meer op gehoord dus moet er van uit gaan dat dat ook gebeurt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen