Klacht POSTNL: De bezorger heeft niet aangebeld en niets op het briefje geschreven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405512
Gebruiker
Kattenkruid
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb de hele dag zitten wachten op mij pakket. De bezorger heeft niet eens aangebeld.
Ik heb een briefje in de bus gekregen, zonder dat daarop staat vermeld of het bij de buren, of bij een afhaalpunt is bezorgd.

Kortom: WAARDELOOS!!!

De oplossing

Geef me mijn 5 euro verzendkosten terug!

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketje. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard hoort de bezorger wel keurig bij u aan te bellen. Kunt u voor mij checken of uw deurbel correct werkt? Wanneer dat het geval is dan verneem ik dat graag. Ik zal dan direct een klacht voor u registreren zodat de bezorger wordt aangesproken. Omdat u betaald voor een bezorging van het pakket, en de bezorger wel gewoon wordt uitgevoerd, kan ik u geen restitutie bieden.

    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketje. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard hoort de bezorger wel keurig bij u aan te bellen. Kunt u voor mij checken of uw deurbel correct werkt? Wanneer dat het geval is dan verneem ik dat graag. Ik zal dan direct een klacht voor u registreren zodat de bezorger wordt aangesproken. Omdat u betaald voor een bezorging van het pakket, en de bezorger wel gewoon wordt uitgevoerd, kan ik u geen restitutie bieden.

    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketje. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard hoort de bezorger wel keurig bij u aan te bellen. Kunt u voor mij checken of uw deurbel correct werkt? Wanneer dat het geval is dan verneem ik dat graag. Ik zal dan direct een klacht voor u registreren zodat de bezorger wordt aangesproken. Omdat u betaald voor een bezorging van het pakket, en de bezorger wel gewoon wordt uitgevoerd, kan ik u geen restitutie bieden.

    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketje. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard hoort de bezorger wel keurig bij u aan te bellen. Kunt u voor mij checken of uw deurbel correct werkt? Wanneer dat het geval is dan verneem ik dat graag. Ik zal dan direct een klacht voor u registreren zodat de bezorger wordt aangesproken. Omdat u betaald voor een bezorging van het pakket, en de bezorger wel gewoon wordt uitgevoerd, kan ik u geen restitutie bieden.

    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketje. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard hoort de bezorger wel keurig bij u aan te bellen. Kunt u voor mij checken of uw deurbel correct werkt? Wanneer dat het geval is dan verneem ik dat graag. Ik zal dan direct een klacht voor u registreren zodat de bezorger wordt aangesproken. Omdat u betaald voor een bezorging van het pakket, en de bezorger wel gewoon wordt uitgevoerd, kan ik u geen restitutie bieden.

    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

  6. Auteur
    Kattenkruid
    Datum
    Ik heb direct na de bel getest, nadat ik erachter kwam dat de bezorger stilletjes mijn huisje voorbij is gereden.

    De bel werkt en is duidelijk te horen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kattenkruid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nu zou mijn pakket vandaag vanaf 15:00 op het servicepunt liggen. Je raadt het al: het ligt er niet! Volgens het servicepunt ligt het pakket nog op het sorteercentrum, terwijl de website aangeeft dat het vandaag om 15:00 bezorgd zou moeten worden. Geef me mijn geld terug, dan ga ik het zelf wel in de winkel halen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?