Klacht POSTNL: De bezorger is niet eens langsgekomen en heeft gezegd dat ik niet thuis ben.

sterre

De bezorger is niet eens langsgekomen en heeft gezegd dat ik niet thuis ben.

Dat mijn pakket vandaag nog bezorgd wordt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet aangeboden is, maar u wel een melding kreeg dat u niet thuis was. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Volgens mijn informatie heeft u het betreffende pakket inmiddels kunnen afhalen bij een PostNL-punt. Mijn excuses voor de ontstane overlast.