Klacht POSTNL: De bezorger liegt dat hij langs is geweest.

Klachtnummer
# 360820
Gebruiker
klacht
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er wordt tot heden niet bezorgd. De afspraken worden niet nagekomen en de bezorger zegt tot 2x toe dat hij langs is geweest terwijl ik aan de voorkant van mijn huis aan het werk ben. Een "gemist"briefje is ook niet achtergelaten!
Inmiddels al 2 dagen geen afspraken kunnen maken vanwege de potentiële levering.
3 uur tijdsvak van levering is niet om 7 uur afgegeven maar om 11:30 u vervolgens wordt er wederom niet geleverd op dat tijdsstip. Schandalig hoe hiermee wordt omgegaan!

De oplossing

Bezorgen volgens afspraak, graag nu met een vast tijdstip in een onderling overeen te komen tijd.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. De bezorging hiervan wordt steeds uitgesteld of het wordt niet binnen het verwachte tijdvak geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u het pakket snel wilt ontvangen. Ik kan dan ook graag met u mee naar de situatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * De track en trace code van het pakket

    * Uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    klacht
    Datum
    Beste,
    In reactie op uw bericht vraagt u om een track en trace code en een e-mailadres.
    Het e-mailadres heb ik reeds in de eerdere mail c.q. klacht genoemd. Dit is Nancyimmers@hotmail.com … daarnaast is er geen track-en-tracecode door u verstrekt.

    Het betreft een groot tuinmeubel wat via PostNL Extra@Home geleverd zou worden. Wij krijgen alleen een app (niet volgens de afgesproken tijd) met daarbij een 3-uurs tijdvak waarop vervolgens niet wordt geleverd en u aangeeft dat u wel aan de deur bent geweest. Tot 2x toe heeft u dit geintje geflikt.

    Wanneer u meer informatie nodig heeft kunt u mij bellen 06-47.66.29.45.
    Uiteraard is er al een uitgebreide klacht bij uw opdrachtgever neergelegd. In dit geval Karwei. Hopelijk nemen zij deze klacht serieus.
    Karwei heeft ons ook bevestigd dat de bezorger geen enkel bewijs heeft van het bezoek terwijl u hiervoor wel bewijsmateriaal dient te overleggen.

    Voor mij is het onbegrijpelijk dat u aanvullende informatie aan ons vraagt terwijl de postcode "5582 BV" en huisnummer "14" alsmede de naam en mailadres bekend bij u is.

    Met vriendelijke groet,
    Robert Bakermans en Nancy Immers

    06-47662945