Opgelost door POSTNL: De bezorger neemt niet de moeite op het pakje op de gevraagde manier af te leveren.

angry Opgelost
Richard de Meijer

Bij ons aan de voordeur hangt een notitie dat de voordeur buiten gebruik is en dat de pakketten bij het bedrijf naast de woning afgeleverd dienen te worden.
Ik ben de gehele ochtend werkzaam geweest in het bedrijf en heb geen bezorger gezien. Wel een melding op de pc dat de bezorger is geweest en er niemand thuis was. De bezorger is een luie donder.
Verwacht bezorgmoment:

Afzender:
O'Donnell Moonshine
Barcode:
3SNVSY013035032

Zorgen dat de bezorger het pakje gewoon aflevert
PostNL zou de bezorger er over aanspreken om voortaan iets meer moeite te doen om het pakket af te leveren. Er hangt een instructie naast de voordeur om pakketjes naast de woning bij het bedrijf af te leveren, maar die 14mtr lopen is waarschijnlijk te veel moeite voor de bezorger. Die lammeling zal z'n reet wel afvegen met deze "berisping".

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat de bezorger niet langs is langs geweest. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is zeker omdat u een notitie heeft achtergelaten. Ik bied u dan ook mijn excuses aan.

Zoals besproken ga ik uw melding doorzetten naar het depot met een korte uitleg van de situatie ter plaatste. Ik verwacht dan ook dat u in de toekomst weer netjes pakketten gaat ontvangen.

Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.