Klacht POSTNL: De bezorger weigert te bellen

Klachtnummer
# 367455
Gebruiker
A.G.H. Wessel
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik wacht op een pakket. Het zou afgeleverd worden tussen 11.30 en 13.30u. Ik blijf er voor thuis, controleer de bel. Wat gebeurt er? Zonder ook maar te bellen, vind ik het kaartjevan Post.nl "We hebben u gemist" .
Weet de bezorger nog niet eens de bel te vinden?
Hij is direct naast de gleuf van de brievenbus. Dit is mij al zo vaak overkomen. Ik laat het telkens maar weer gaan. Onbegrijpelijk, nu moet ik tot maandag, na 1500u wachten om het pakket zelf op te halen, gewoon omdat de bezorger niet eens de moeite neemt om aan te bellen,

Gewenste oplossing

Bel aan!!!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur niet bij u heeft aangebeld. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace code van dit pakket?

    - Werkte uw deurbel inderdaad naar behoren?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    A.G.H. Wessel
    Datum
    Geachte Mevrouw /mijnheer,

    track and trace nr. KG 76821650. Wat een vreemde vraag of mijn deurbel het inderdaad het wel deed. Ja, die deed het heel goed, omdat dat wel eens vaker als reden wordt opgeven door chauffeurs. Een uur later belde DHL aan, die had namelijk ook een pakketje voor me. Ik ben benieuwd of ik hier nog iets over terug hoor.

    Met vriendelijke groet

    Wessel
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie. Wij vragen altijd of de deurbel het deed, omdat we toch vaak te horen krijgen dat deze het niet doet. Als de deurbel het niet doet, kan het heel goed zijn dat de bezorger daarom het pakket niet af kon leveren.

    Graag zou ik de track & trace code nog van u willen ontvangen. Helaas is de KG-code niet aan uw track & trace code gekoppeld. De track & trace code ziet er als volgt uit: 3SABC123456789.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen