Klacht POSTNL: De brieven worden maar voor de helft in de bus gedaan

Familie uit assen

Het gebeurt de laatste tijd heel vaak dat ze de post niet goed in de brievenbus stoppen ze steken er dus nog half uit.
Andere mensen kunnen dat er zo uit halen of het wordt helemaal nat
Onze brievenbus wordt elke dag wel twee keer per dag naar gekeken als er post in zit dus vol wordt hij niet.
Het gaat dus om gewone brieven die normaal gewoon er in kan worden gedaan
Het gaat dus wel om de brieven die PostNL bezorgt we hopen dat de klacht wel wat aan wordt gedaan want we vinden het niet normaal dat ze de brieven maar voor de helft er instoppen.
Met vriendelijke groeten

Dat ze de brieven helemaal in de brievenbus stoppen zo dat niemand ze er uit kunnen halen of dat ze nat worden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan goed begrijpen dat dit niet fijn is, al helemaal als de post nat wordt natuurlijk. Ik wil graag een melding hiervan maken, zodat de verantwoordelijke medewerker hierop aangesproken zal worden.
    - uw e-mailadres.