Opgelost door POSTNL: De brievenbus van de verhuisde buren is dichtgeplakt. Dan maar de post in mijn brievenbus.

content Opgelost
Klager

Postbezorger PostNL doet de post van de verhuisde buren bij mij in de brievenbus.

Het probleem is opgelost als:
1. PostNL instructies geeft aan de bezorger dat de post van verhuisde personen niet zomaar bij een ander in de brievenbus kunnen worden gedaan.
2. PostNL duidelijk maakt aan de bezorger dat deze handelswijze overeenkomt met je werk niet goed uitvoeren.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging de post. U geeft aan post van andere adressen te ontvangen, omdat de geadresseerde is verhuisd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat post op een anders adres wordt geleverd dan dat van de ontvanger. Ik maak hier dan ook graag een klacht over aan, zodat dit met de bezorger besproken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Van welke adressen ontvangt u de post?

- Wanneer heeft u deze post ontvangen?

-Uw e-mailadres.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Klager
De online betaling van €2,61 is opgelost. De andere klacht zou worden onderzocht.