Opgelost door POSTNL: De brievenbus van de verhuisde buren is dichtgeplakt. Dan maar de post in mijn brievenbus.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 377701
Gebruiker
Klager
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postbezorger PostNL doet de post van de verhuisde buren bij mij in de brievenbus.

De oplossing

Het probleem is opgelost als:
1. PostNL instructies geeft aan de bezorger dat de post van verhuisde personen niet zomaar bij een ander in de brievenbus kunnen worden gedaan.
2. PostNL duidelijk maakt aan de bezorger dat deze handelswijze overeenkomt met je werk niet goed uitvoeren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging de post. U geeft aan post van andere adressen te ontvangen, omdat de geadresseerde is verhuisd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat post op een anders adres wordt geleverd dan dat van de ontvanger. Ik maak hier dan ook graag een klacht over aan, zodat dit met de bezorger besproken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Van welke adressen ontvangt u de post?

    - Wanneer heeft u deze post ontvangen?

    -Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klager
Datum
Uiteindelijke oplossing
De online betaling van €2,61 is opgelost. De andere klacht zou worden onderzocht.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen