Opgelost door POSTNL: De dupe van verwaarloosde brievenbus.

pasadina

Brievenbus op de prins Frederiklaan,2263HJ, Leidschedam werd maanden lang niet geleegd en Posten kwamen nooit aan bij de desbetreffende adressen. Ik heb in totaal 8 enveloppen voor twee verschillende instelling ( de SVB ter Utrecht & Zorgkantoor ter Tilburg) verstuurd via bovenstaande Brievenbus en geen 1 brief kwam ooit aan bij de desbetreffende instellingen. Datums zijn als volg: . 21 november 2019, 18 december 2019, 7 januari 2020, 27 januari 2020.

Geen 1 brief was ooit aangekomen. Beiden instellingen hebben nooit mijn brieven ontvangen. Het was constant geruzie’s en ik noemde beide instellingen leugenaars. ( maar ik weet het nu pas...,ze vertelden beiden voor al die maanden de waarheid over het nooit aangekomen brieven)

Ergens in eind januari 2020 wilde ik opnieuw twee enveloppen in de brievenbus dumpen en opeens Ruste mijn handen op een overvolle en super hoge stapel brieven. Kortom het brievenbus was zo overvol en werd blijkbaar maanden lang NIET GELEEGD. Mijn brieven Lagen zo hoog, ik kon mijn brieven net Niet terughalen. Ik heb met jullie bedrijf gebeld, eeuwig aan de lijn gehangen en gevraagd om het brievenbus te leggen! Volgende dag langs geweest om te checken... het was gelukkig leeg. Maar wat is er met de post gebeurd dan? Want Het was nooit aangekomen bij die twee instellingen.

Maar even serieus...., Om het brievenbus zo overvol te kunnen krijgen, moet je maanden lang niet geleegd hebben. Want we leven niet in de jaren 80tig en 90tig om in een korte tijd volle brievenbus te kunnen creëren. Tegenwoordig verstuurt men alles digitaal. kortom op 27 januari 2020 waren mijn brieven uit 21 november 2019 en 18december 2019 tot met 7 januari 2020 nog in de brievenbus. In totaal gaat het hier om 8 enveloppen. En de enveloppen betroffen geldzaken. Het ging hier om pgb zorgovereenkomsten die voor het nieuwe jaar 2020 nog ingeleverd moesten worden om geen inkomsten te kunnen missen. Maar brieven waren nooit aangekomen bij de ZORGKANTOOR noch SVB. We zitten in maart 2020.

Het gaat om de Maandsalaris van 21 juni 2019 t/m 31 december 2019 en het Bedrag is €14.088,- we willen dit bedrag betaald worden door post.nl

Nogmaals, We zijn hier de dupe van de nalatigheid van post.nl en willen via deze weg onze rechten behalen.

Het gaat om de Maandsalaris van 21 juni 2019 t/m 31 december 2019 en het Bedrag is €14.088,- we willen dit volle bedrag betaald worden door post.nl

Ik snap inderdaad dat u flink baalt van deze situatie. Uiteraard mijn oprechte excuses voor het ongemak. Op het moment dat u uw klacht in heeft gediend hebben wij gezorgd dat de post daar toch nog zo snel mogelijk af gehaald werd en zou het als het goed is ook nog bezorgd moeten zijn bij de geadresseerden. Ik snap uiteraard dat u graag de door u gemiste bedrag nog graag wilt ontvangen. Ik kan u dit bedrag helaas niet vergoeden. Nogmaals names PostNL mijn excuus voor het ongemak.

pasadina
Ik zal ophouden te proberen Postnl op te lichten