Klacht POSTNL: De eerste bestelling is nooit aangekomen,wanneer kan ik deze verwachten

Peter

Op dd 26-11-18 is een pakketje/post binnengekomen van postbezorger Elta in nederland. Sedert die datum krijg ik bij track en trace de melding 02/11/20, 16:17:00 NETHERLANDS RECEIVE ITEM AT INWARD OFFICE OF EXCHANGE
Het betreft een poststuk vanuit Griekenland met tracking nummer RE858362875GR
Vandaag is het al 20 november, en het poststuk is dus reeds 18 dagen niet in beweging

Graag bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zorg er graag voor dat we een onderzoek opstarten, om te achterhalen waar uw pakket is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- een omschrijving van de inhoud van het pakket;
    - een omschrijving van het uiterlijk/de verpakking (voor zover u deze informatie heeft);
    - uw e-mailadres.

Bedankt voor uw reactie. Ik heb het onderzoek zojuist direct opgestart. Binnen 7 werkdagen wordt er contact met u opgenomen met de stand.